UWAGA: Od kwietnia 2018 roku Forgen.pl zawiesił swoją działalność. Na poniższej stronie znajduje się archiwum serwisu. Możliwość logowania i rejestracji nowych kont została zablokowana. W celu uzyskania porad genealogicznych zapraszamy na inne fora o tej tematyce: genealodzy.pl, Wielkopolskie Towarzystwo Genealogiczne Gniazdo

Znaleziono 36 wyników

autor: Mykita
pn paź 29, 2012 10:40 am
Forum: Mam wykaz
Temat: Nekrologi "Kuriera Warszawskiego" Andrzeja T. Tyszki
Odpowiedzi: 325
Odsłony: 36057

Re: Nekrologi "Kuriera Warszawskiego" Andrzeja T. Tyszki

Witaj! Ogromne dzieki! I co za niespodzianka! A wlasciwie niespodzianki: 1. to nekrolog "jedno pokolenie dalej", ze tak powiem - spodziewalam sie wlasciwie nekrologu jej corki (rowniez Karoliny - okropnie o mylace). 2. byla wyznania ewangelickiego Dzieki temu znalazlem jej akt zgonu i (ewangelicy by...
autor: Mykita
śr paź 24, 2012 9:28 pm
Forum: Mam wykaz
Temat: Nekrologi "Kuriera Warszawskiego" Andrzeja T. Tyszki
Odpowiedzi: 325
Odsłony: 36057

Re: Nekrologi "Kuriera Warszawskiego" Andrzeja T. Tyszki

Witam!
Krzysztofie, czy moge miec ponownie prosbe o sprawdzenie nazwiska, tym razem, Bok (Bock). Przede wszystkim Jan Chryzostom i Katarzyna (lub Karolina)?
Pozdrawiam serdecznie!
Gosia
autor: Mykita
pn sie 27, 2012 6:12 pm
Forum: Archiwa kościelne
Temat: Par. Św. Barbary w Warszawie
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 1273

Re: Par. Św. Barbary w Warszawie

Bozeno! wWadomosci od sw. Barbary mam z kwietnia/maja wiec dosyc "swieze" :) Nie wiem, czy ksiadz sie zmienil, czy moze akurat mial dobry dzien... Poniewaz nie ma mnie na miejscu musze korzystac z pomocy mamy - planuje juz nastepne zadanie dla Niej, rowniez w sw. Barbarze. Tym razem troche trudniejs...
autor: Mykita
pn sie 27, 2012 4:27 pm
Forum: Archiwa kościelne
Temat: Par. Św. Barbary w Warszawie
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 1273

Re: Par. Św. Barbary w Warszawie

Witaj! Ja chcialam tylko powiedziec, ze nawet moja mama nie miala problemu z dotarciem do aktu slubu jej tesciow - bez udowadniania pokrewienstwa. Wspolnie z ksiedzem (bardzo uczynnym i zyczliwym) czytala i spisywala ten akt. Nie pisalam nic o skanie, bo nie bylam skanem zainteresowana - wlasciwie c...
autor: Mykita
pn sie 27, 2012 1:12 pm
Forum: Archiwa kościelne
Temat: Par. Św. Barbary w Warszawie
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 1273

Re: Par. Św. Barbary w Warszawie

Witam!
Nie wiem, czy wciaz jest ten sam ksiadz, ale ja (moja mama w moim imieniu) nie mialam problemow z zobaczeniem i dostaniem odpisu aktu slubu moich dziadkow (1925 r.).
Pozdrawiam serdecznie!
Gosia
autor: Mykita
czw cze 07, 2012 4:59 pm
Forum: Szukam wykazu, publikacji
Temat: Spisy ludności z Wołynia.
Odpowiedzi: 76
Odsłony: 12388

Re: Spisy ludności z Wołynia.

Witam serdecznie!
Bylabym bardzo wdzieczna za sprawdzenie nazwisk:
Budkowski
Nyko
Zukowski
Wielkie duieki z gory!!!
Gosia
autor: Mykita
czw kwie 05, 2012 11:11 am
Forum: Szlachta, herbarze, heraldyka
Temat: Dowod szlachectwa - wiek
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 1434

Re: Dowod szlachectwa - wiek

Witam!
W moim przypadku chodzi o 12-to letniego mlodzienca. Nie bylam pewna, czy istotna byla pelnoletnosc czy tez nie... Nie bylam pewna, czy moze byl w rodzinie jeszcze jakis inny Kazimierz o ktorym nic nie wiem...
Dziekuje jeszcze raz za odpowiedzi!
Pozdrawiam serdecznie!
Gosia
autor: Mykita
śr kwie 04, 2012 9:58 pm
Forum: Szlachta, herbarze, heraldyka
Temat: Dowod szlachectwa - wiek
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 1434

Re: Dowod szlachectwa - wiek

Dziekuje slicznie!
Teraz wiem, ze moge dalej szukac....
Gosia
autor: Mykita
śr kwie 04, 2012 9:03 pm
Forum: Szlachta, herbarze, heraldyka
Temat: Dowod szlachectwa - wiek
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 1434

Re: Dowod szlachectwa - wiek

Bozenko! Dziekuje Ci bardzo! - chodzi mi wlasnie o ten wpis (co prawda chodzi o szlachte wolynska, ale mysle, ze to nie ma znaczenia). Znalazlam wpisy mojej rodzinki (poki ci tylko na liscie), tylko wlasnie nie bylam do konca pewna - nazwisko sie zgadza imiona dziadkow, rodzicow, dzieci tez. Pojawil...
autor: Mykita
śr kwie 04, 2012 7:26 pm
Forum: Szlachta, herbarze, heraldyka
Temat: Dowod szlachectwa - wiek
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 1434

Dowod szlachectwa - wiek

Witam serdecznie!
Mam nastepujace pytanie: od jakiego wieku wystawiano dziecku wywod szlachectwa? Czy istnialy jakies ograniczenia, tzn. mlodzieniec musial miec skonczonych tyle to a tyle lat, czy tez wiek nie mial absolutnie znaczenia?
Z gory dziekuje za odpowiedz!
Pozdrawiam serdecznie!
Gosia
autor: Mykita
pt lut 10, 2012 10:13 am
Forum: Do Admina - opinie, sugestie, uwagi
Temat: Facebook sieje nazwiskami?
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 2723

Re: Facebook sieje nazwiskami?

Witam serdecznie!
Nie wiem, czy wlasciwie wszystko zrozumialam, ale sprawdzilam swoje nazwisko (nie jestem zarejestrowana na FB) i nic nie wyskoczylo... na szczescie...
Pozdrawiam
Gosia
autor: Mykita
czw gru 15, 2011 12:36 pm
Forum: Archiwa państwowe
Temat: Centralne Archiwum Wojskowe
Odpowiedzi: 100
Odsłony: 15082

Re: Centralne Archiwum Wojskowe

Witaj!
CAW jest do odwolania zamkniety - to moze jeszcze troche potrwac...
Pozdrawiam
Gosia
autor: Mykita
śr gru 07, 2011 10:09 pm
Forum: Archiwa państwowe
Temat: AP w Łodzi - prośba o pomoc
Odpowiedzi: 164
Odsłony: 24349

Re: AP w Łodzi - prośba o pomoc

Witam serdecznie! Mialabym wielka prosbe do osob bywajacych w AP w Lodzi. Chodzi o sprawdzenie dwoch dat/aktow urodzenia: 1. Skierniewice (zespol 1665)- ur. Michala Szadkowskiego, syna Piotra i Franciszki, rok 1858 +/- 2 lata 2. Kutno (zespol 1537) - ur. Feliksy Assendrych, corki Juliana i Walerii, ...
autor: Mykita
pn gru 05, 2011 8:05 pm
Forum: Mam wykaz
Temat: Księgę chrztów Parafii Radzionkowskiej z lat 1811-1850
Odpowiedzi: 31
Odsłony: 4133

Re: Księgę chrztów Parafii Radzionkowskiej z lat 1811-1850

Witam serdecznie!
Trafilam wlasnie wczoraj na zupelnie nowy slad w moich poszukiwaniach - niejaki Tomasz Nyko byl naczelnikiem obszaru dworskiego w Radzionkowie (kolo 1811). Czy moglabys sprawdzic, czy w latach 1811 do powiedzmy 1820 urodzilo sie jakies dziecie o nazwisku Nyko?
Dziekuje z gory!
Gosia
autor: Mykita
ndz gru 04, 2011 3:44 pm
Forum: W stepie szerokim
Temat: Rz-kat księgi parafialne w arch. w Łucku i w Żytomierzu
Odpowiedzi: 63
Odsłony: 21368

Re: Rz.-kat. księgi parafialne w arch. w Łucku i w Żytomierz

Witam serdecznie! Od jakiegos czasu usiluje dotrzec do akt metrykalnych moich "wolynskich" przodkow. Mam z tym niestety problem - prababcia urodzila sie w 1870 roku (jej brat w 1873) w Tereszowie. Byla to wowczas parafia Koblin-Młynów. Niestety wszelkie dostepne metryki sa tylko do roku 1863/4. Z te...

Wyszukiwanie zaawansowane